BECA – Konkurs za stipendiju

 Net logo  Coat_of_arms_of_Bulgaria.svg

Net Consulting i Bugarska ambasada u BiH objavljuju

KONKURS

za dodjelu 10 stipendija za polaznike Akademije poslovne etike i usklađenosti u cilju osposobljavanja za zvanje Menadžer poslovne etike i usklađenost (Compliance Officer)

Net Consulting d.o.o. je organizacija specijalizovana za dizajniranje i implementaciju djelotvornih rješenja za jačanje poslovne etike i usklađenosti u javnim i privatnim organizacijama. Našim klijentima pomažemo da definišu, jačaju i očuvaju etičke standarde ponašanja među uposlenicima i tako smanje reputacijske i finansijske rizike.

Informacije o Akademiji
Net Consulting organizuje Akademiju za poslovnu etiku i usklađenost kao odgovor na potrebe privatnog i javnog sektora:

  • da unaprijede svoje poslovanje
  • da se usklade sa sve većim brojem internih i eksternih regulativa,
  • da obezbijede da svi zaposleni rade i ponašaju se u skladu sa definisanim pravilima i etičkim standardima organizacije.

Činjenica je da na tržištu rada u Bosni i Hercegovini nedostaje kadar koji je edukovan za rad u oblasti poslovne etike i usklađenosti.

Zbog sve veće potrebe za profesionalcima u ovoj oblasti trend je da se u ovu oblast uključuju i osobe koje žele promijeniti karijeru ili svršeni studenti bez prethodnog iskustva, ali sa vještinama korisnim za ovaj posao.

Akademija poslovne etike i usklađenosti je certificirana i međunarodno priznata obuka za menadžere i službenike poslovne etike i usklađenosti. Polaznicima Akademije će stečeno znanje predstavljati dodatnu vrijednost i time ih učiniti konkuretnijim na tržištu rada.

Akademija predstavlja idealnu priliku za sve koji žele započeti svoju karijeru u ovoj oblasti.

Informacije o programu
Akademija se provodi kroz niz specijalističkih modula i predavanja uz praktičan rad. Predavanja će biti vršena u oblasti razvoja, implementacije i monitoringa Programa etike i usklađenosti i alata za osnaživanje integriteta organizacija, a sve u cilju osposobljavanja za zvanje Menadžer poslovne etike i usklađenost (Compliance Officer) u organizacijama privatnog i javnog sektora.

Ukupno trajanje Akademije: 14 dana (5 modula koji će se realizirati u periodu april/maj 2016. godine)
Lokacija: Sarajevo

Predavači su iskusni eksperti u oblasti menadžmenta poslovne etike i usklađenosti, eminentni domaći i međunarodni univerzitetski profesori, uspješni privrednici i rukovodioci koji svoje poslovanje štite sistemima poslovne etike i usklađenosti.

Više o programu Akademije pročitajte ovdje.

Kriteriji za dodjelu stipendije

  • Ako želite konkurisati za stipendiju Bugarske ambasade, trebate ispunjavati sljedeće uslove:
  • Biti osoba koja njeguje visoke etičke standarde i biti osoba od integriteta
  • Biti sposobni raditi pod pritiskom i dobro se nositi sa stresom
  • Biti stabilni i otporni na pritisak okoline
  • Posjedovati organizacione vještine
  • Posjedovati zvanje Bachelor-a (prednost imaju fakulteti ekonomije, menadžmenta, javne uprave, prava), a da od dobijanja diplome nije prošlo više od 3 godine (u momentu podnošenja aplikacije)
  • Imati znanje engleskog jezika (napredni nivo)
  • Ne biti kažnjavani, niti da se protiv Vas vodi krivični postupak
  • Biti državljanin Bosne i Hercegovine

Prednost pri odabiru stipendista će imati nezaposlene osobe.

Bugarska ambasada snosi sve troškove edukacije 10 stipendista. Putne troškove i troškove smještaja snose polaznici.

Ukoliko želite pohađati Akademiju poslovne etike i usklađenosti kao stipendista Bugarske ambasade, popunite prijavni obrazac i pošaljite na adresu info@netconsulting.ba. Uz aplikaciju je poželjno dostaviti pismo preporuke i/ili potvrdu o volontiranju.

Trajanje konkursa: 22.02.2016. godine.