Lažne optužbe za uznemiravanje i diskriminaciju na radnom mjestu

Lažne optužbe za uznemiravanje i diskriminaciju na radnom mjestu

EDGE_accused_of_bullying

Lynda Moultry Belcher, Demand Media

Lažna optužba za uznemiravanje i / ili diskriminaciju na radnom mjestu ima lančani efekat i pogađa ne samo tužitelja i optuženog, već i širu okolinu. To može uticati na moral cijelog tima i imati kobne posljedice po menadžment, naročito ako je menadžment postupao prije nego je saznao sve činjenice u vezi sa situacijom. Iz tog razloga, mnoga preduzeća imaju uvedene procedure koje se bave tvrdnjama o uznemiravanju ili diskriminaciji, kako bi se osigurala da su nalazi istiniti i tačni.

Identifikacija

Lažna optužba za uznemiravanje ili diskriminaciju može biti usmjerena protiv drugog pojedinca od strane radnika ili menadžera u organizaciji. U pravnom smislu, ovakvo djelovanje je poznato kao kleveta, koja je, prema web stranici Face Intel (web stranica bivših i sadašnjih uposlenika Intela, prim.prev), definisana kao “povreda ugleda ili karaktera nekoga koja proizlazi iz lažne izjave ili radnje drugog”. Uznemiravanje može proizilaziti iz niza viceva ili neodgovarajućih komentare o drugom radniku, ili radnje preduzete na diskriminatoran način zbog fizičkih ili mentalnih razlika druge osobe.

Značaj

Lažne optužbe mogu biti ozbiljan problem, ne samo zbog prljave kampanje usmjerene protiv optuženog. Kompanija se takođe može smatrati odgovornom zbog načina na koji je menadžment postupa po tvrdnji. U nekim slučajevima, svako ko je takođe dao izjave u predmetu ili na bilo koji način doprinio kleveti može snositi pravnu odgovornost.

Rješenja

Najbolje rješenje za lažne optužbe je pokušati ih spriječiti. Edukujte svoje uposlenike o tome kako je veliki značaj lažne optužbe i u priručniku kompanije navedite svoje politike o vašem djelovanju po takvim optužbama. Angažujte stručnjaka za pitanja uznemiravanja i / ili diskriminacije da organizuje obuku za vaše osoblje o tome kako se odnositi prema ovim pitanjima i da vam pomognu da izradite politiku koja se odnosi na ovo pitanje. Kada primite žalbu, temeljno je istražite, kako biste bili sigurni da je žalba validna. Nemojte se žuriti sa ocjenom jedne ili druge strane, kako ne bi bilo pristrasnosti, bez obzira na prirodu pritužbe.

Razmatranja

Kada utvrdite da je učinjena lažna optužba, najbolje je da se konsultujete sa svojim pravnim savjetnikom ili odjelom da saznate kako se postupa po tom pitanju. Možete razmisliti i o otpuštanju uposlenika, ali budite sigurni da imate pravo da to uradite, posebno ako ste naveli ovo pitanje u svojoj politici zapošljavanja prije nego što se to desilo. Podržite uposlenika koji je lažno optužen i ponudite mu pristup resursima koji će mu omogućiti da prevaziđe situaciju.

Izvor: http://smallbusiness.chron.com/false-accusations-harassment-discrimination-workplace-12277.html