Seminar: Kako otkriti i spriječiti poslovne i finansijske prevare

Net Consulting d.o.o. organizuje jednodnevni interaktivni

seminar za kompanije i institucije u privatnom i javnom sektoru:

Kako otkriti i spriječiti poslovne i finansijske prevare?

(po metodologiji Međunarodne asocijacije istraživača prevare ACFE sa akcentom na najznačajnije kontrolne mehanizme: procjena rizika, upravljanje prijavama, interna i eksterna revizija)

Datum održavanja: 24.04.2014. godine

Mjesto održavanja: Hotel HOLLYWOOD Ilidža, Sarajevo

Početak: 09:30 h, završetak: 17:00 h

Net Consulting d.o.o. je vodeća firma u BiH i regionu u području konsaltinga i razvoja alata za otkrivanje i spriječavanje poslovnih prevara te provođenja internih istraga po sumnjama u postojanje istih, kao i uvođenje cjelovitih programa zaštite od gubitaka i ugrožavanja brenda i reputacije uslijed poslovnih prevara. Sa našim jedistvenim pristupom pomenutom tržištu, te ekskluzivnim softverskim produktirma – „Etička linija“ i „eProcjena rizika“ svakodnevno postavljamo nove standarde na pomenutom polju djelovanja na tržištu Bosne i Hercegovine.

ACFE istraživanja iz 2012.godine provedena u privatnom i javnom sektoru u Evropskoj Uniji pokazuju da otkrivanje prevara u prosjeku najviše zavisi od prijava 40%, interne revizije 15%, eksterne revizije 7%, analize od strane menadžmenta 15%. Uz pravilnu metodologiju procjene rizika na svakom radnom mjestu i efikasno postavljenih pomenutih kontrolnih mehanizama može se garantovati da organizacija posjeduje odbrambeni mehanizam za najrazličitije prevare.

Po istom evropskom istraživanju je utvrđeno da prosječna organizacija godišnje gubi oko 5% svojih prihoda zbog prevara u poslovanju, pa se zbog toga uvođenje kontrolnih mehanizama u svijetu smatra investicijom, a ne troškom.

Net Consulting će na seminaru prezentovati ACFE metodologiju u 6 tačaka s kojom se kompanije i institucije samostalno štite od prevara i gubitaka koje ugrožavaju reputaciju i profesionalan odnos sa poslovnim partnerima i klijentima, te narušavaju finansijsku stabilnost.

Naši klijenti su Ministarstvo finansija i trezora BiH, Ministarstvo odbrane BiH, Klinički centar Sarajevo, Sector Security, Općina Tuzla, Općina Zenica, Ustavni sud BiH, Direkcija za ekonomsko planiranje BiH i drugi klijenti u privatnom i javnom sektoru.

CILJ SEMINARA:

sticanje znanja u području otkrivanja i spriječavanja poslovnih prevara kroz uspostavljanje sistema za cjelovitu zaštitu organizacije zasnovanu na međunarodno priznatim metodologijama spriječavanja prevara.

NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:

Predavanja, diskusija, praktični primjeri i zadaci

KORISTI KOJE SEMINAR PRUŽA POLAZNICIMA:

Po završetku seminara, polaznici će moći:

  • Razumjeti na kom nivou zaštite se nalazi njihova kompanija ili institucija u odnosu na međunarodne standarde
  • Prepoznati potrebne korake za unaprijeđenje vlastitog sistema zaštite i kontrole
  • Poduzeti potrebne korake za spriječavanje poslovnih prevara

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

  • Vlasnicima kapitala
  • Menadžerima i izvršnim direktorima
  • Članovima revizijskih odbora
  • Voditeljima ljudskih potencijala
  • Internim revizorima u javnom i privatnom sektoru
  • Računovođama
  • IT stručnjacima
  • Compliance odjeljenjima
  • Svima onima koji žele steći potrebna znanja o oktrivanju i spriječavanju poslovnih prevara te provođenju internih istraga

PREDAVAČI

Bojan Bajić i Višnja Marilović: praktičari iz oblasti otkrivanja i spriječavanja poslovnih prevara kroz uspostavljanje sistema za upravljanje sa prijavama od strane uposlenika, poslovnih partnera i klijenata, te provođenja internih istraga po sumnjama u postojanje istih po međunarodnim standardima; kreatori sistema Etička linija i eProcjena rizika.

Ismeta Čardaković: ovlašteni revizor, dipl.oec, sa dugogodišnjim iskustvom provođenja revizije u javnom, privatnom i NVO sektoru; predavač na temu jačanja uloge interne i eksterne revizije u funkciji sprečavanja širokog spektra poslovnih i finansijskih prevara.

TRAJANJE SEMINARA

24.04. (četvrtak) u vremenu od 09:30 do 17:00 časova.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (bez PDV-a)

-    250,00 KM + PDV  po učesniku

Odobravamo popust „3 za 2“ – za dvoje učesnika iz iste kompanije, institucije ili organizacije, treći učesnik seminar prati GRATIS!

Broj učesnika je ograničen!

Kotizacija uključuje:

- troškove sudjelovanja u radu seminara

- ručak i osvježenje u pauzama

- certifikat o odslušanom seminaru

- stručnu literaturu (ACFE metodologija, Priručnik za provođenje internih istraga)

Iznos kotizacije uplaćuje se na osnovu dostavljenog prijavnog obrazca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam predračun ili avansni račun, a uplatom istog potvrđujete Vaše učešće na seminaru.

PRIJAVA ZA SEMINAR

Obavezna prijava na seminar putem popunjenog prijavnog obrasca:

Tel.: +387 33 975 577

Fax.: +387 33 975 577

Mob.: +387 61 564 888

e-mail: info@netconsulting.ba